Service
Het kan zijn dat uw systeem niet functioneert zoals dit hoort. Dit is natuurlijk heel vervelend, maar niet onoverkomelijk. Misschien dat een paar kleine aanwijzingen onzerzijds het 'probleem' al kunnen oplossen. Is dit niet het geval dan zijn er een aantal opties :
- U kunt het defecte systeem naar ons opsturen, zodat wij dit in onze werkplaats kunnen repareren.
- U kunt het defecte systeem bij ons brengen, zodat wij dit in onze werkplaats kunnen repareren. Indien het mogelijk is kunt u op de reparatie wachten.
- Wij kunnen aan boord komen en het ter plaatse repareren.
Er zijn ook een aantal dingen waar u rekening mee moet houden :
- Als u onderdelen naar ons opstuurt, zorg er dan voor dat ze tijdens het transport niet kunnen beschadigen of (verder) defect raken.
- Verzendkosten om het gerepareerde onderdeel aan u te retourneren worden in rekening gebracht.
- Reiskosten worden altijd in rekening gebracht, ook in de garantie periode en ongeacht de schuldvraag.
- In geval van garantie worden de vervangen onderdelen en het arbeidsloon niet in rekening gebracht.
- Reparaties worden altijd uitgevoerd, tenzij er uitdrukkelijk om een prijsopgave wordt gevraagd. Indien de kosten van een reparatie naar ons inziens niet zinvol is t.o.v. de waarde van een systeem zullen wij dit te allen tijde met u overleggen, voordat verdere actie wordt ondernomen.
- Na een reparatie kunnen wij niet garanderen dat de ingestelde compensaties (indien dit van toepassing is) nog kloppen. Kosten die hierdoor mogelijk gemaakt moeten worden zijn niet op ons te verhalen.
- De kosten van externe, niet door I.T. Holland, ingeschakelde bedrijven in verband met reparaties e.d. aan het systeem zijn niet op ons te verhalen.
Verder verwijzen wij u naar onze leveringsvoorwaarden.
I.T. Holland
T : 0172-445607
F : 0172-436290
E : support@itholland.nl